joi, 6 decembrie 2007

ma intreb de ce aici femeile arunca galeti cu apa pe jos ca sa spele podeaua....apa e scumpa in israel...
apoi ma intreb de ce nu se colecteaza apa de ploaie...ploua putin , rar si furtunos, apa de ploaie ar putea sa faca minuni daca n-ar fi lasata sa se piarda in nisip
... ma uitam la scoala pe fereastra.. rupere de nori si de inima... credeam ca e diluviul universal... cand colo, in 10 minute, nici vorba de balta, toata apa s-a scurs in nisip...
ploua... dar nu am senzatia nostalgica din romania, starea de spleen, de sunucidere bacoviana... de fapt nu am nicio senzatie...
ba da, mi-e frig

3 comentarii:

Anonim spunea...

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3479713,00.html

Anonim spunea...

melancolic... si trist
marian

Anonim spunea...

"Ultima noapte. Intuneric paralizant. Undeva, sunt singur si nu vad nimic... si linistea imi zbiara in cap, imi face sa-mi simt venele din tample ca niste serpi incolaciti care se zbat intr-un ghem tacut. Astept cu ceva, nu vad dar stiu ca sunt acolo. In gand aud o multime de intrebari si nu sunt toate ale mele. Stam si asteptam sa vina cineva sa ma judece... sa ma trimita-n focul vesnic sau sa ma condamne la viata eterna. Asteptam... si nimic. Nici tu lumina, nici tu judecator, nimeni, doar frig si intuneric si voci, un murmur fara sfarsit, si nu se intampla nimic. De ce nu vine? Sa vina cineva! De ce nu mi-a spus nimeni ca intunericul poate sa fie atat de greu, si vocile...
Ce?... E cineva acolo?... Nu nu e nimeni suntem tot eu, si nici macar timpul nu exista sa stiu cat mai astept. Si tot nu vine nimeni si nimic. Nimicul ma sperie mai mult decat cea mai dreapta judecata si cea mai aspra pedeapsa. Incep sa ma obisnuiesc si cu intunericul si cu asteptarea. Si... incepem sa ma intreb incet, in soapta, in gand, sa nu ma auda cineva... Tu ce ai facut?
....you agree by free consent that all your personal belongings will go back to the place you were born...sign here,here...and good luck...
...ashes to ashes...dust to dust..bine ati venit in Tzahal"