joi, 3 ianuarie 2008

bancul anului

Un evreu nu isi mai platise impozitele de mult timp, gasind mereu metode
de a pacali fiscul. Intr-o zi primeste o citatie sa se prezinte la
sediul finantelor pentru a da explicatii privind impozitele. Panicat se
duce la un prieten care avusese aceleasi probleme sa ceara un sfat.
Prietenul ii zice: "Tot ce pot sa iti zic e sa te imbraci foarte rau, sa
te duci cu hainele rupte, pantofii dezlipiti, murdar si nebarbierit;
astfel celor de acolo o sa li se faca mila de tine si te lasa in pace"

Nemultumit de sfat, evreul se duce si la avocat, care il sfatuieste:

"Important e sa lasi impresia de putere si siguranta. Inchiriaza o
limuzina, un smoking, un ceas Rolex de aur si du-te. O sa li se faca
frica de tine si te lasa in pace"


Tot nemultumit, evreul decide sa se duca la rabin si ii povesteste necazul lui.


"Rabbi, prietenul mi-a zis sa ma imbrac prost, avocatul sa ma imbrac
luxos, nu stiu de cine sa ascult"
Rabinul se gandeste un moment si zice: "Fiule, am sa iti spun o mica
poveste care te va lamuri. A fost odata o fata tanara care trebuia sa se
marite.
Nestiind cum sa se imbrace in noaptea nuntii, ea s-a dus si i-a cerut
sfatul mamei sale. Aceasta i-a zis: Fata mea, imbraca-te cu rochia veche a bunicii tale, cea neagra si
lunga si incheie-te pana la gat, pune-ti si un batic in cap astfel incat
sa nu ti se vada decat chipul. Nemultumita, fata i-a cerut ajutorul
celei mai bune prietene, care i-a zis: Imbraca-te cu o lenjerie sexy,
parfumeaza-te, cumpara-ti o rochie super scurta si totul va fi bine....
Fiule, cred cred ca povestea asta a mea iti va fi de mare folos."

Nedumerit, evreul intreaba: "Bine, rabbi, dar nu inteleg ce legatura are
ceea ce tocmai mi-ai spus cu problema mea. Nu poti fi mai clar?".
"Fiule, nu conteaza cum o sa te imbraci, oricum o sa te futa !"

Niciun comentariu: