duminică, 3 februarie 2008

gnocchi ai 4 formaggi

Pentru sos, puteti folosi 4 feluri (sau mai multe) de branzeturi, dupa propria imaginatie. In cazul de fata am luat gorgonzola picanta, parmezan, mozzarella si cascaval emmenthaler.
Baza pentru sos este, bineinteles, panna vegetala – este mai usoara si nu are colesterol.
Secretul este ca sosul sa fie facut pe “bain marie”, adica se pune apa la fiert intr-o oala, iar tigaia in care facem sosul o punem peste oala cu apa, sa se incalzeasca de la vapori. Branzeturile se topesc incet, in timp, iar sosul devine incredibil de fin, aproape ca o emulsie. Recomandarea este ca sosul sa nu fie preparat direct pe flacara.
2 linguri de ulei extravergine si 250 ml de panna, pe care le-am pus la incalzit, intr-o tigaie, pe vapori. Cand amestecul este fierbinte se pun 100 g gorgonzola, 50 g de mozzarella, 50 g emmenthaler si 50 g de parmezan, (parmezanul ras si restul in cubulete). Se lasa, amestecand usor, pana obtinem un sos cremos si omogen. Optional, puteti sa adaugati si un praf de nucsoara.

mi-e dor de mancarea buna din italia
mi-e dor de mancarea usoara si sanatoasa...

am fost aseara intr-o pizzarie in haifa...nu am digerat nici pana in clipa de fata, jur sa nu mai repet greseala

Niciun comentariu: