miercuri, 14 mai 2008

emo kid's...2

am ramas blocata in povestea asta
ce spune intr-un comentariu un copil emo
cea mai mare vina e...
de Emo-Kid (14 mai 2008)
cea mai mare vina e a pantilor...dar poate si a noastra....dar dak parintii ar asculta ce ar avea de spus un copil...ce'l doare...si mai ales dak ar veni in pas cu moda...sa ne inteleaga...k noi ne maturizam mai repede...k la 13-14 ani deja avem prieten....si ne'ar asculta cand ne certam cu prietenul sau cu un amic...nu s'ar mai crea astfel de...stiri..horror.. .cum zic unii...asta e parerea mea...app...am 14 ani...si de asta zic toate acestea...k si yo trec prin unele perioade...in care imi vine sa mor...!asa k sfatul meu(dak vreti il urmati dak nu asta este)...este k parintii sa'i asculte pe copii...!


cand ai un copil la o varsta dificila, incepe sa bea.. sa fumeze, se taie pe maini... tu ce p*** mea astepti? sa se arunce de la etaj?.. sa inceapa sa ia droguri grele?.... pe urma intri in sok....
rahat
ia-ti o ora din timpul tau si stai de vorba cu copilul ala...cat iti bei cafeaua poti sa ii mirosi hainele si sa ii explici ca l-ai facut din iubire si ca ai fost si tu copil si cand te-a parasit... prietenul... ai vrut sa te arunci sub tren, dar nu te-ai aruncat , ca altfel nu mai dadeai nastere sufletului care sta in fata ta, vulnerabil si dependent de tine

Niciun comentariu: