luni, 2 iunie 2008

tu ai votat?

ma intreb ce s-ar fi intamplat daca cei peste 3 milioane de romani aflati in strainatate ar fi putut sa-si exercite dreptul la vot? ca e un drept , nu?... de care suntem privati...pentru ca ambasada romana nu stie cum sa se organizeze...
oricum , eu m-am linistit, la noi la 2 ontanu nu are contracandidat, a iesit si la al 3-lea mandat...
logica imi spune ca daca as putea as vota cu blaga... inima imi spune ca daca as putea as vota cu oprescu... eu imi ascult intotdeauna inima... oprescu e nenea doltoru'... adica cel care mi-a facut operatia asta mica , de balerina, care abea se mai vede, acum dupa cateva zeci de ani... a fost prima lui operatie si prima data cand cineva mi-a salvat viata...
da, asa vota cu oprescu, pentru ca e bucurestean, pentru ca e onest, pentru ca e doctor si pentru ca il cunosc... asat e un discurs steril pentru ca eu sunt pe alt continent, departe de casa si ...stiu ca o sa iasa blaga pentru ca asa sunt jocurile in politica...

Niciun comentariu: