joi, 9 iulie 2009

cosma si ortacii lui, cascadorii ...plansului

nu, inca nu le vazusem pe toate...
dupa radu duda, nati meir...iata o noua nazbatie:
gasita pe realitatea.net

Fostul lider al minerilor din Valea Jiului, Miron Cozma, a declarat, astăzi, că va candida la preşedinţia României, în baza articolului 37 din Constituţia României, care-i în permite să se înscrie în cursa electorală.

"Voi candida la preşedinţia României, indiferent dacă voi putea înfiinţa sau nu până atunci Partidul Muncitorilor", a spus Miron Cozma.

"Articolul 37 din Constituţia României îmi permite să candidez pentru postul de preşedinte al României. E adevărat, nu am voie să votez, dar pot să fiu votat", a explicat fostul lider al minerilor.

În ceea ce priveşte modul de desfăşurare a campaniei electorale, Cozma a precizat: "Voi merge din poartă în poartă pentru că nu am bani să-mi fac campanie."

Cât despre eventualitatea în care ar şi câştiga prezidenţialele, Cozma a spus că "îi va lega" pe toţi cei trei preşedinţi de acum.

"Dacă voi ajunge preşedintele României, îi leg pe toţi cei trei preşedinţi de până acum. Voi fi primul preşedinte rocker al ţării noastre. Dacă nu candidez independent, atunci am un as în mânecă, am un partid, înfiinţat deja în 1863", a declarat Cozma.

Niciun comentariu: