joi, 30 iulie 2009

pasta pie


creatie:
chez-mazilique.blogspot.com
prelucrare
Am pus la fiert o cutie de rigatoni Barilla, intr-o tigaie am calit in ulei de masline extravirgin niste ceapa verde, peste care am pus apoi carne tocata de vita.
Doua minute mai tarziu am adaugat si sosul de rosii, peste care am pus usturoi (tot verde, ), am amestecat si am lasat sa se odihneasca.
Intre timp, pastele au fiert. Le-am scos si le-am scurs de apa, am luat o forma de prajitura cu fundul detasabil si am uns-o cu unt. In ea am asezat apoi pastele vertical. Cand am umplut tava, am inceput sa umplu si pastele ca niste tuburi cu carnea de vita in sos de rosii care intre timp era gata.
Acestea fiind zise, am pus peste niste felii de mozzarela deasupra, si am bagat la cuptor... ...cam zece minute

Niciun comentariu: