duminică, 8 noiembrie 2009

pierderea fericirii

Poezie si muzica
la varsta de 30 de ani, sau putin dupa aceea, poezia imi oferea o placere imensa. Dar de ani de zile nu mai suport sa citesc nici macar un vers. Parca mintea mi-a devenit un fel de masinarie care scoate legi generale din cantitati enorme de fapte. Daca mi-as putea retrai viata, mi-as impune, ca regula, sa citesc poezii si sa ascult muzica de cateva ori pe saptamana. Pierderea acestor gusturi inseamna pierderea fericirii. De asemenea, este posibil sa dauneze intelectului si, inca si mai probabil, caracterului moral, deoarece slabeste partea emotionala a firii noastre.
Charles Darwin

am gasit asta pe http://www.intelepciune.info/
si m-a lovit in moalele inimii
de ce nu ma mai bucura poezia? pentru ca nu mai citesc
imi pierd toate bunele obisnuinte, toate, incet incet...

Niciun comentariu: