marți, 24 noiembrie 2009

politica.. bleah, m-am lasat...

politica.. bleah, m-am lasat...ma duc sa adun scoici...
e clar ca in romania politica nu are nici culoare si nici directie... adica are culoare, e cea a banilor si atat... directie nu, pentru ca drepata da in stanga si invers... probabil ca avem nostalgia partidului unic si .. a marii adunari nationale, dupa cum vad ca s-au exprimat romanii duminica...
daca as fi fost in tara , mi-as fi dorit sa emigrez
ma gandesc daca au constiinta cei 48% care nu au votat duminica...eu le-as ridica drepturile cetatenesti celor care nu voteaza daca tot se p... pe ele si ajungem mereu in situatii fara iesire, sa alegem din raul cel mai putin rau... daca basescu are 32% din 52% asta inseamna ca ar fi presedintele romanilor... la matematica mea nu, dar eu sunt filoloaga, poate ca imi scapa ceva

Niciun comentariu: