miercuri, 6 ianuarie 2010

o sa am 40

o sa am 40.... era o replica dintr-un film cu harry si sally sau cam asa ceva... cand? intr-o zi... care nu e chiar asa de departe...
imi planificasem sa am tund cand implinesc 40... a trebuit sa anticipez pentru ca s-a umplut casa de par ... chiar daca nu am chelit de tot... nu stiu cum sa ma exprim mai poetic in acest caz... deci, m-am tuns...
acum ma gandesc, cu iminenta transplantului sau a mierlirii in fata.... oare cat mai e pana la 40? atat de putin incat mi se pare mult
o fata a murit pe 1 ianuarie
eu eram trista ca nu am ciocnit niste sampanie... mi-a trecut... lasa, o sa ciocnesc la anu'...
Lhasa a murit...era născută pe 27 septembrie 1972, , dintr-un tată mexican şi o mamă americană, Lhasa de Sela... se spune ca a inceput sa cante la 13 ani intr-o cafenea greceasca din San Francisco iar la 19 ani, s-a mutat la Montreal , unde a cantat in baruri.
primul sau album a aparut in 1997 si s-a intitulat La Llorona, o combinatie intre muzica traditionala sud-americana, cantece mexicane, rock alternativ si ritmuri tiganesti est-europene... al doilea album, The Living Road, a aparut in 2003
Lhasa a primit World Music Award for Best Artist of the Americas in 2005 si tot in anul 2005 a concertat pentru prima data in Romania.
A murit la 37 de ani rapusa de dusmanul acela pervers, cancer mamar...

Niciun comentariu: