sâmbătă, 30 octombrie 2010

fidelitate

imi dau seama ca unul dintre punctele fixe, unul dintre leitmotivele existentei mele este fidelitatea... constanta si constiintiozitatea... asta am cultivat in permanenta, asta am cautat si spre asta tind... nu stiu daca vreodata am regretat sau mi-am reprosat sau am jindut dupa ceva mai mult decat dupa fidelitate...in profesie, in familie, in iubire, in tot...
mergeam cu pasi grabiti spre o sala de teatru si coborasem in interiorul meu, ca de obicei sa pescuiesc ceva pentru a nu ma mai gandi la frigul care imi pisca ciufut obrajii si brusc am realizat lucrul asta: fidelitatea este lucrul care mi-a punctat mereu existenta... filelitatea fara de mina insami, faat de propriile principii, fata de propriul curaj sau fata de propria lasitate, fata de propria ambitie si fata de de cartile pe care nu vreau sa le las din mana, fata de culorile pa care le iubesc si fata de oamenii cu care vreau sa ma insotesc
fidelitatea e importanta pentru mine; mai importanta decat ploaia, mai importanta decat aurul, mai importanta decat un orgasm, mai importanta decat succesul public
asta imi propun atunci cand incep ceva: sa raman fidela... poate pentru ca intotdeuna cred in ceea ce fac si nu ma gandesc niciodata ca ceea ce fac va avea si un sfarsit

Niciun comentariu: