vineri, 18 martie 2011

Chestionarul lui Proust

Chestionarul lui Proust
1. Principala trăsătură
generozitatea
2. Ce preţuiti mai mult la oamenii din jurul dvs
sinceritatea
3. Principalul defect
sarcasmul
4. Îndeletnicirea preferată
lectura, oriunde , oricat, oricum
5. Fericirea pe care v-o visati.
darul maternitatii
6. Locul unde ati vrea să trăiti
londra si venetia si barcelona si new york si de ce nu si tel aviv
7. Culoarea preferată
turquoise in orice cantitate, pana la lesin
8. Prozatorii preferaţi
lista e fara sfarsit, dar il pun in capul ei pe preda
9. Poeţii preferaţi
lista e fara sfarsit, dar il pun in capul ei pe eminescu, oricand... si dupa el pe arghezi
10. Eroii preferaţi din literatură
moromete face cat un intreg univers
11. Pictorii preferaţi
kandinsky, nu stiu de ce, dali pentru ca e nebun si are cer mult, vermeer pentru perspectiva si luchian
12. Eroii preferaţi din viaţa reală
mama pentru ca a supravietuit cu un copil ca mine, in rest cred ca toti sunt cam ... morti... Rabin, Gandhi, MM, Lady D,Maica Tereza...
13. Ce urâţi cel mai mult
stratagemele, asteptarea, implacabilul
14. Calitatea pe care ati vrea s-o fi avut din naştere.
puterea de a fi nepasatoare... as fi fost sanatoasa astazi, dar nu sunt...
15. Greşelile ce va inspiră cea mai mare indulgenţă
intotdeauna greselile copiilor
16. Deviza dvs.
de ceva vreme... carpe diem...

2 comentarii:

cris spunea...

Adorabil Didi, adorabil!

Rudolph Aspirant spunea...

Auzi, stiu eu un baiat simpatic caruia ii plac Morometii si Marin Preda. E cam trist zilele astea ca a avut si el un prieten sau un cunoscut care s-a omorat acum vreun an aruncandu-se sub un metrou, plus ca l-au cam parasit sau ignorat niste fete mai de curand, si chiar ca nu merita, ca e si frumos, si talentat. Se pricepe mai mult la autobiografii, dar i-am intuit eu (si eu am ochi bun la intuitie din motive de genetice de aparare, mama natura m-a facut asa sensibil la nuante ca sa pot sa supravietuiesc si eu, ca daca observ cat mai bine ce se peterce in jurul meu o sa si am sansa de a suopravuetui act mai mult), deci are un talent autentic de e a descrie oamenii si inatmplarile pe care le patesc ei in dezbvoltarea lor cronologica si eu acum il cultiv asiduu ca am de gand sa il conving sa imi scrie mie biografia in viitor (ca eu chiar ca voi deveni faimos, poate mau tare ca Bill Clinton, cine stie ?), in schimb ce el , norocosul din umbra, va ramane meru un biet dar fericit necunoscut si anomim obisnuit si comun, de aia de fapt il si invidiez.

Dar pentru ca mie nu-mi place sa tin ranchiuna in suflet, plus ca ma face sa ma simt vinocvat, fug repede si afc gesturi altruiste din astea, ba mai pun o muzica, ba un clip, ba un link, si in cazul asta chiar ca m-am gandit la petit !

Uite link la blogul lui, studiaza-l incet, cand vrei, ca el nu e un grabit nerabtador ca mine, sa stii ca ti-l dau pe gratis pe asta, ceilalti amtori, asteptati pana fixez tarifele !

http://blog.claudiuconstantin.ro/