miercuri, 31 octombrie 2007


am fost la teatru
mihail sebastian tradus in ebraica
montat de un israelian care conduce o trupa de teatru neconventional, nicu nitai...
steaua fara nume
un miroiu fara prea mare amprenta
o mona prea artificiala, dar suficinet de intrata in rol pentru cineva care nu are habar de subtilitatile pe care textul le poate avea in romaneste
seful garii: moscu alcalay, super si haios
grig: regizorul.. elegant... dar departe de florin piersic....
nu pot decat sa ma bucur de un asemenea eveniment
plus ca m-am adunat cu toata aliaua romaneasca de o anumita varsta... oameni de demult care au gustul teatrului... si care si-au scos sacourile de al naftalina
am vazut pe viu cele mai multe cravate adunate la un loc , de cand am venit in israel
cand am sa pot sa descarc pozele de pe mobil am sa le postez
pana atunci numai invitatia
a...si inca un lucru... ceva ce ma mira si am intriga fantastic aici: nu sunt ghemati actorii la rampa... nu se aplauda decat ... cum sa spun? strictul necesar?!!!!o runda si atat... apoi toata lumea repede in parcare...de parca i-ar lua cineva la fuga....trist .... ca sa nu spun rusinos

Niciun comentariu: