joi, 1 noiembrie 2007

GATA

mi-au luat sange azi
de acum adn-ul meu poate sa ajunga in orice baza de date aici in israel
ce le mai lipseste sunt amprentele
in rest.... cu toate "sipururile" de la ulpan, deja se stie totul despre mine

stai putin!
mi-au luat sange pentru anlize, ce credeai?
*
altceva?
au inceput sa curete palmierii pentru iarna
am mai aflet cum arata un curmal... da.. curmal... din acela din care eu imi imaginam ca o sa fac sa creasca in ghiveci la mine la fereastra in romania... dintr-un sambure incoltit...adevarul e ca ii dadusera frunze si era frumos, dar la prima "ondata" de frig s-a dus... acum pricep mai bine de ce
*
de azi e iarna oficial... soferii sunt obligati sa aprinda farurile si pe timpul zilei... wow... probabil ca e o problema cu ceata... adica ceata in care e creierul nostru si intunericul din portbagaj.... ca alta motivatie nu vad... la cat de orbitor e soarele
sincer, imi place iarna in israel...deocamdata...

Niciun comentariu: