joi, 7 august 2008

Camere de luat vederi, la examene

eu de cand am tot zis ca asta e solutia... acum parca au descoperit o insula in propria chiuveta din bucatarie...
ce atata tevatura... am copiat, n-am copiat, l-am lasat sa copieze , nu l-am lasat, am luat bani, n-am luat bani...
un sistem de camere video, cu circuit inchis in scoala.... asa nu se mai bat si nu se mai f...in clasa cum le vine pe chelie... iar la examene orice miscare fac apare pe caseta.... ce vrei mai curat de atat?

Camere de luat vederi, la examene
Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti propune achizitionarea, pentru anul scolar 2008-2009, de sisteme de supraveghere video pentru toate liceele in care se va organiza examenul de Bacalaureat, a declarat recent, pentru Agerpres, inspectorul general Stelian Fedorca. Potrivit acestuia, Consiliul de Administratie al ISMB a hotarat ca a doua sesiune a examenului de Bacalaureat din acest an sa se desfasoare, in Bucuresti, in unitati de invatamant in care exista sisteme de supraveghere video in clase, pe holuri si la intrare. Fedorca a precizat ca in Bucuresti exista suficiente licee care dispun de camere video. A doua sesiune a examenului de Bacalaureat din acest an este programata intre 18 august si 1 septembrie.

cronica romana

Niciun comentariu: