luni, 19 noiembrie 2007

ieri am sunat la arutz 10, sa vina sa faca un reportaj... dupa ce au confirmat ca ii intereseaza stirea, acum au sunat ca ... sa mai lasam sa treaca vreo saptamana -doua, ca poate primarul o sa faca treaba lui
mai e nevoie de vreun comentariu?
mai am nevoie de 5 ani ca sa ma lamuresc?
daca ii chemam la vreun scandal cu vreun fotbalist sau la vreo premiere direct 3 echipe trimiteau
hopeless
sa dam vina pe rusii nazisti? pe extremistii evrei de drepta? pai pentru ce? ei sunt minoritari, n-ar trebui sa fie lasati sa faca ce-i taie capul... si daca fac, statul sa aiba parghiile necesare epntru a-i sanctiona
daca era pe o faleza cu vad turistic, pozele apareau in la stampa, in new york time's sau in mai stiu ceu ce alta publicatie de notorietate.. asa...poate din primii bani am sa cumpar o sticla de diluant si am sa curat eu mizeria pentru care edilii nostri nu au ochi
rusine sa le fie

Niciun comentariu: