duminică, 30 martie 2008

perle culese de studenti

Perle culese de la Academia Trupelor de Uscat - SIBIU 1992-1996

Sa nu mai prind picior de student cu mainile in buzunare!

O mana criminala a dat cu piciorul in chiuveta.

Dati-mi o bara metalica din lemn.

Ce te uiti asa la mine ca la un bou? Ce, ori nu-i asa?

Am sa va tin cu ochii in soare pana la 12 noaptea.

Daca ti se intampla sa cazi de pe transportor ori mori ori ramai prost. Eu am cazut de 3 ori.

Fa-mi o lista cu el.

Cand plecati acasa sa nu uitati vreo bricheta aprinsa in dulapuri.

Sa nu va dati jos din mersul trenurilor.

Va doare mana sa bateti 3 pasi de defilare?

Impartiti suprafata in 3 jumatati egale.

Lipeste calcaiele pe langa corp.

Jumatate din batalion stia ca este adunare numai tu nu.

Bai rahatilor, daca vin la voi va mananc !

Niciun comentariu: